luni, 28 octombrie 2013

Retete de slabit cu fasole verde

Fasolea verde este un aliment natural extrem de sanatos si foarte benefic si un aliat puternic intr-o dieta de slabit. Fasolea verde este o importanta sursa de vitamina K , vitamina C , vitamina A , mangan, fosfor, complexul de vitamine B, calciu si multe altele.

Beneficiile ei intr-o dieta sunt urmatoarele: datorita faptului ca contine fier previne anemiile provocate de lipsa de suficienti nutrienti. Vitaminele A si C ajuta la protejarea sistemului imunitar atat de firav intr-o cura de slabire. Stimuleaza pancreasul , adica stimuleaza producerea de insulina care ajuta la digestia rapida a zaharurilor.

Reteta de fasole verde cu pui este o alegere excelenta intr-o dieta de slabit, asocierea celor doua alimente este permisa chiar in multe diete precum dieta Montignac. Se poate consuma la pranz intr-o zi de dieta. Pentru a prepara fasole verde cu pui aveti nevoie de urmatoarele ingrediente: 500 g de fasole de culoare galbena, un piept de pui dezosat si fara pielita, o ceapa mare, un ardei rosu, 2 rosii proaspete, 2 catei de usturoi , sare , piper, ulei.

Fasolea se curata la capete cu ajutorul unui cutitas si se indeparteaza capetele apoi se taie in bucati aproximativ egale , in functie de lungimea pastai. Ceapa se curata, se taie solzisori si se caleste in ulei. Se mai adauga si ardeiul curatat si taiat marunt , usturoiul taiat marunt si se stinge cu apa cat sa acopere pastaile. Pieptul de pui se taie si el in bucati mici si se pune peste pastai. Se condimenteaza cu sare si piper si se lasa sa fiarba la foc mic o jumatate de ora. Dupa o jumatate de ora se curata rosiile de pielita si cotor se taie in bucati mici si se pune peste fasole. Se mai lasa 10-15 minute si se ia de pe foc. Apa trebuie sa scada foarte mult , aproape sa se evapore total si sa ramana uleiul si sosul de rosii.

Salata de fasole verde este o alegere excelenta pentru o cina la dieta. Pentru a o prepara avem nevoie de 500 g de pastai de culoare verde , 2 morcovi medii , patrunjel verde, 1 ceapa mare , usturoi , o lingura de sos de maioneza cu grasimi reduse, sare si piper. Pastaile se pun la fiert in apa cu putina sare. Se scot si se lasa intr-o strecuratoare la scurs. Ceapa si morcovii se curata se spala, ceapa se taie in bucati mici iar morcovii se dau prin razatoare fina. Fasolea verde se taie in bucati mici , se amesteca cu ceapa , morcovii , sosul de maioneza , se condimenteaza cu sare si piper iar la final se adauga patrunjel verde tocat marunt.

O alta salata extrem de sanatoasa si slab calorica este alcatuita din : 100 g fasole verde, o jumatate de salata verde , 2 cepe verzi , 2 tomate, 100 g de fasole boabe colorata, ulei de masline, sare , piper , lamaie. Fasolea boabe si fasolea pastai se fierb separt si se lasa sa se scurga. Celelalte legume se spala , se curata si se taie in bucati potrivite.Fasolea pastai se taie in bucati si se amesteca toate ingredienele , se condimenteaza si se stropeste salata cu putin suc de lamaie. Se serveste rece de la frigider.

Mai puteti incerca si o salata verde cu usturoi si telemea. Aveti nevoie de fasole verde de orice culoare, 100 g telemea ,  5 catei de usturoi, suc de lamaie, sare , piper, marar, partunjel verde, ulei de masline. Se fierbe fasolea , se scurge , se taie in bucati si se amesteca cu usturoiul zdrobit , verdeturile tocate si bucatile de telemea, adaugati o lingurita de ulei de masline , o lingurita de suc proaspat stors de lamaie sau otet si putina sare si piper, amestecati incet si pastrati salata cel putin o jumatate de ora la rece inainte de servire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu